Syd- & Sønderjyllands Politi: 6 timers hastighedskontrol i Løjt Kirkeby = 39 bilister fik bøder – og 3 af dem også klip i kørekortet

I løbet af bare 6 timers hastighedskontrol i Løjt Kirkeby lidt uden for Aabenraa, blev der registreret 39 hastighedsovertrædelser i en byzone, hvor den tilladte hastighed er 50 km/t.

3 bilister kørte så hurtigt, at de fik et klip i kørekortet, og den højeste målte hastighed var 78 km/t i byzonen.

– Sænk farten også i byen, lyder det frra Syd- & Sønderjyllands Politi.