I løbet af bare 6 timers hastighedskontrol i Løjt Kirkeby lidt uden for Aabenraa, blev der registreret 39 hastighedsovertrædelser i en byzone, hvor den tilladte hastighed er 50 km/t.
3 bilister kørte så hurtigt, at de fik et klip i kørekortet, og den højeste målte hastighed var 78 km/t i byzonen.
– Sænk farten også i byen, lyder det frra Syd- & Sønderjyllands Politi.
