Det ser ud som om det store antal storkereder, der er blevet stablet på benene i år er ved at give bonus. Pt. er der ikke mindre end tre storkereder med storkepar i Sønderjylland.
Om vi få unger i rederne, og om ungerne kommer på vingerne, og tager med forældrefuglene sydpå, er et helt andet spørgsmål.
Vi kan kun håbe på, at der vil være føde nok til de slutne storkeunger i landsdelen med de mange majsmarker.
Alle fotos af Erik Egvad Petersen – Jeg er derude…
