Spøjst nok er der efterhånden pant på det hele – og diskussionen bruser hele tiden frem og tilbage om de pantfrie sodavand og øl, der købes syd for grænsen af danskerne.
Men hvorfor er der ikke pant på kakaomælk-produkter i Danmark?
Svaret kan man se på Cocio`s hjemmeside:
Det er ikke Cocio selv, der bestemmer, hvorvidt vores produkter skal være med i pantsystemet eller ej. På nuværende tidspunkt håndterer retursystemet ikke mejeriprodukter, hvilket betyder at Cocio og andre mejeriprodukter ikke kan være en del af det danske pantsystem.
Kilde: Cocio
