Der blev målt hastighed på Rømødæmningen fredag aften
I forbindelse med sommerferiestart, så har politiet målt hastighed på Rømødæmningen fredag aften.
Desværre havde 27 bilister for travlt, så de får en kedelig hilsen i deres Eboks.
To bilister kørte desuden til klip.
Højeste hastighed målt til 118 km/t i 80`er zone.
– Sænk farten og hjælp alle sikkert frem i trafikken, lyder det fra politiet.
