For vilde med Rømø? 27 bilister havde for travlt på Rømødæmningen fredag aften – 2 bilister fik klip

Der blev målt hastighed på Rømødæmningen fredag aften

I forbindelse med sommerferiestart, så har politiet målt hastighed på Rømødæmningen fredag aften.

Desværre havde 27 bilister for travlt, så de får en kedelig hilsen i deres Eboks.

To bilister kørte desuden til klip.

Højeste hastighed målt til 118 km/t i 80`er zone.

– Sænk farten og hjælp alle sikkert frem i trafikken, lyder det fra politiet.