Grøn Trepart i Tønder skudt i gang med lodsejermøde i Skærbæk – næste møde allerede i aften i Tønderhallerne
Mandag aften blev det første af fire lodsejermøder i Tønder Kommune afholdt i Skærbækcentret. Her blev sløjfen bundet på en længere periode med analyser og…