– I forbindelse med en specialtransport på Ringvej i Rødekro har vi desværre været nødt til at fjerne flere gadelysmaster og slukke for strømmen til strækningen, som også omfatter Hærvejen og en del sideveje, lyder det fra Aabenraa Kommune.
– For at sikre, at store særtransporter kan passere fremover uden, at vi skal nedtage masterne igen, har vi besluttet at udskifte gadelysmasterne på Ringvej. Leveringen af de nye master forventes i denne uge, og vi vil straks begynde arbejdet med at få retableret gadelyset i området.
Kilde: Facebook
