Ringridning i Sønderborg: Fredagsdronningen Anette Bonnichsen har brækket hånden

Det så ud til at blive en kanongod sæson for Anette Bonnichsen fra Skærbæk. Forrige søndag blev hun ringriderkonge i Aabenraa og i fredags fortsatte hun sejrslisten ved at blivge Fredagsdronning i Sønderborg.

Desværre blev hendes hest forskrækket da publikum udtrykte deres uforbeholdne begejstring. Anette Bonnichsen kom alvorligt til skade, og efter at have været på skadestuen fik hun dommen: Hånden er brækket og skal opereres.

– Fra redaktionen skal lyde et Held & Lykke med operationen.