SE VIDEO-KLIP: Ny bager åbnede i Rødekro lørdag morgen med stor kø

Bager Nielsen åbnede det nye bageri her til morgen i Rødekro. Stor kø fra morgenstunden. Fotos/video: Erik Egvad Petersen - www.sydnyt.dk

Lørdag morgen den 1. februar 2025 åbnede den nye bager, Nielsens Bageri, i Rødekro. Det er den tidligere Aldi, der er blevet bygget om og i dag er bageri, cafè og drive-in.

En kø på godt 100 personer stod klar i køen lørdag morgen hos den nye bager. Der var også blevet lokket med rundstykker, kager og brød til åbningspriser, der i øvrigt også gælder i morgen, søndag den 2. februar 2025.

Sydnyts udsendte fik nummer 71 i køen – så der var tidligt lys på redaktionen.

Og ja, rundstykkerne smagte godt her til morgen.

Bager Nielsen åbnede det nye bageri her til morgen i Rødekro. Stor kø fra morgenstunden. Fotos/video: Erik Egvad Petersen – www.sydnyt.dk
Bager Nielsen åbnede det nye bageri her til morgen i Rødekro. Stor kø fra morgenstunden. Fotos/video: Erik Egvad Petersen – www.sydnyt.dk
Bager Nielsen åbnede det nye bageri her til morgen i Rødekro. Stor kø fra morgenstunden. Fotos/video: Erik Egvad Petersen – www.sydnyt.dk
Bager Nielsen åbnede det nye bageri her til morgen i Rødekro. Stor kø fra morgenstunden. Fotos/video: Erik Egvad Petersen – www.sydnyt.dk

@sydnytdk Rødekro – NYT – Bager Nielsen åbnede det nye bageri – ved siden af Rema1000 her til morgen – Stor kø kl. 06.15…. Se hele artiklen på www.sydnyt.dk – GRATIS nyheder og info fra HELE Sønderjylland HVER dag…. #rødekro #bagernielsen #bager #sydnytdk #erikegvadpetersen ♬ Scorpions Wind of Change – zonamusik90an