Gågaden i Tønder summede af liv ved julemandsoptoget i går. Indkøbslystne, juleglade, politikere og selvfølgelig masser af julemænd og nissekoner.
Og en af politikerne udnyttede farvefordelen og afleverede en rød rose til en af nissekonerne.
Julemandsoptoget var en kæmpestor succes, og slog igen fast, at Tønder er landets førende juleby.
Se videoclip fra åbningen af julebyen Tønder her.
Se mere om Julebyen Tønder.
