Hos en cykelhandler i Vejen ville en kunde gerne lige prøve en tur på en cykel.
Det er som sådan ikke noget problem.
Faktisk er det en god idè altid at prøve cyklen før et evt. køb.
Men kunden er endnu ikke vendt tilbage med cyklen.
Nu efterlyser cykelhandleren sin cykel.
Kilde: Facebook
