To hastighedsmålinger i hhv. Varde og Tønder kommune her til aften blev særligt dyr og ærgerlig for tre “nybilister” som kom tilbage til måler-vognen og fik beskeden ‘kørselsforbud’ grundet deres hastigheder mellem 137 og 138 km/t i 80`er zone.
Derudover yderligere 66 sager og tre klip, melder Syd- og Sønderjyllands Politi ud på X.
