Storkeinvasion på vej?

Storkeflok - observeret ved Bevtoft for et par år siden. De valgte at sove på en åben mark - Foto Erik Egvad Petersen - www.sydnyt.dk

I Jejsing har de allerede haft den første stork på reden i år.

Og i takt med foråret vi der ganske givet komme mange flere storke til det syd- og sønderjyske område.

Selv i Valby på Sjælland har de oplevet de første storke i år.

Og min ikke vi igen kommer til at opleve et par flokke med op til 20 storke.

For et par år siden overnattede en stor flok storke på en åben mark i Bevtoft.

Et skønt syn.