I Jejsing har de allerede haft den første stork på reden i år.
Og i takt med foråret vi der ganske givet komme mange flere storke til det syd- og sønderjyske område.
Selv i Valby på Sjælland har de oplevet de første storke i år.
Og min ikke vi igen kommer til at opleve et par flokke med op til 20 storke.
For et par år siden overnattede en stor flok storke på en åben mark i Bevtoft.
Et skønt syn.
