Humøret stiger fortsat gevaldigt efter en tur gennem rundkørslen i Rødekro.
Og derfor vinder den igen, i øvrigt for tredje gang, titlen som den Skønneste Rundkørsel i Sønderjylland.
Farverne er bare prægtige, og det er som farten automatisk sættes ned fordi man gerne vil nyde farverne i fulde drag.
– Igen tommel op til vejfolkene…
@sydnytdk Rødekro: Sønderjyllands skønneste rundkørsel: Læs hele artiklen på www.sydnyt.dk – GRATIS nyheder fra HELE Sønderjylland – HVER dag….. #rødekro #rundkørsel #sønderjylland #erikegvadpetersen #sydnytdk ♬ Positive Vibes – Soundbeaver
