Det var bæredygtighedskoordinator i Aabenraa Kommune, Dorthe Linddahl, der førte borgmester Jan Riber Jacobsen og alle passagererne gennem den første tur lørdag ved indvielsen af de nye el-busser. Og det blev med en levende beskrivelse af de klimatiltag som eks. den store pumpe ved havnen,. Bønderegene og de store opsamlingsrør ved havnen.
– Det var sådan en tur med guide vi kunne bruge hver lørdag, lød det fra borgmester Jan Riber Jakobsen.
SE VIDEO HER
@sydnytdk På tur med el-bussen i Aabenraa – Busserne er blevet grønne i Aabenraa Kommune – Læs hele artiklen på www.sydnyt.dk – GRATIS nyheder og info fra HELE Sønderjylland – #aabenraa #grønnebusser #elbus #erikegvadpetersen #sydnytdk #sydtrafik
