Omkring 250 biler deltog i demonstrationsoptoget gennem Aabenraa by i dag. Deltagerne var bilister, hvoraf en stor del samles een gang om ugen ved Jem & Fix i Aabenraa. Demonstranterne ville vise, at de ikke har noget med vanvidsbilisme at gøre, og så var det også for at gøre opmærksom på, at de ganske enkelt savner et sted at kunne samles uden at myndighederne jager dem på porten.
Syd- og Sønderjyllands Politi oplyser:
Aabenraa: Der har været en demonstration med op mod 250 køretøjer i Aabenraa i dag. Deltagerne vil betragtes som bilentusiaster og ikke vanvidsbilister. Forløbet forholdsvist roligt. En del er sigtet for fejl og mangler på deres køretøj.
