SE FOTOS – Fødselsdagsfest hos Ved Den Røde Plads i Tønder

Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen

Et helt år er  gået siden starten af Ved Den Røde Plads i Tønder i 2025.

I øvrigt samme skønne vejr som ved indvielsen. Høj blå himmel, god musik ved Bare den Trio. 

Publikum, unge, ældre og midt i mellem.

Og en enkelt på mælk. 

Arrangementet var udsolgt.

Kirsten Lund, ansigtet på Ved Den Røde Plads bød velkommen og opregnede alle de gode ting, der var sket i det indeværende år.

Stor ros til ejerkredsen bag. 

Publikum nød musikken, øl og drikke til favorable priser.

Var man heldig, så havde man fået en spisebillet.

VIP. 

En hyggelig aften i gode venners lag. 

Robin, Signe og Kristoffer sørgede for at alle fik noget at drikke. 

Se mere om Ved Den Røde Plads i Tønder – KLIK HER

Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen
Fredag aften blev et-årsdagen for Ved Den Røde Plads fejret. Fotos: Maj-Britt Petersen