Rødekro: Ny bilkirkegård på vej?

Man kan måske med rette spørge sig selv om der er en ny bilkirkegård på ved tæt ved motorvejen i Rødekro. Indtil nu holder der en udbrændt bil og en personbil med store blikskader. Foto: Erik Egvad Petersen - www.sydnyt.dk

Det smitter nok.

Først stod der en ødelagt personbil på parkeringspladsen tæt ved motorvejen i Rødekro.

Nu står der så hele to ødelagte personbiler.

Der vil desværre altid være en risiko for at kølevæske, benzin, olie og andre forurende stoffer og væsker lander i det fri fra sådanne køretøjer.

Bilen her, der er en af de to biler, er udbrændt. Foto: Erik Egvad Petersen – www.sydnyt.dk
Bilen her, der er en af de to biler, har massive blikskader. Foto: Erik Egvad Petersen – www.sydnyt.dk
@erikegvadpetersen

Udbrændt i Rødekro – Ny bilkirkegård på parkeringspladsen tæt ved motorvejen #rødekro #sydnytdk #erikegvadpetersen #bilkirkegård #udbrændt

♬ Oles nye autobil – Dansk Sang