SE VIDEO: At stå op med hønsene er ikke noget beboerne i Rødekro kender til. Ihvertfald ikke dem, der borg i nærheden af Superbrugsen.
Her har man nemlig en koloni af sorte fugle, der går sent i seng og er tidligt oppe med skrig og skrål hver morgen.
Men så sparer man jo vækkeuret.
Lige nu er det forholdsvist roligt i kolonien. De fleste af de sorte fugle ligger på æg.
En god lørdag morgen til alle.
– Jeg er derude…
God tur alle – Erik Egvad Petersen – Jeg skriver om Sønderjylland, Danmark, kultur, natur, turisme, jagt, outdoor, shoppingmuligheder, og lystfiskeri og har gjort det siden 1989 – har bl.a skrevet bøgerne “Fiskevande i Danmark” – “Angelgewässer in Dänemark” og laver reportager til natur- og lystfiskertidsskrifter i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland og Holland.
I dag er jeg også aktuel på lystfiskerportalen www.fiskevandeidanmark.dk.
