Onsdag eftermiddag: – Så kom tågen

Fra en temperatur på -17 grader og op til +1 grader. Det er lidt af et hop. Det betyder, at sneen er ved at smelte mange steder. Og det betyder, at der er tåget i det meste af Sønderjylland onsdag eftermiddag.

Så man kan godt tage den med ro i trafikken.