Løgumkloster: Højskolesangaften i kapitelsalen

Onsdag den 7. 2. kl. 19.30 er der højskolesangaften i kapitelsalen ved Løgumkloster Kirke ved sognepræst Jørgen Demant.

Jørgen Demant er sognepræst i Kongens Lyngby Sogn, næstformand for Løgumkloster Refugium og formand for Refugiets Venner. Han er derudover formand for bestyrelsen på Løgumkloster Højskole.

Aftenens tema er Mands minde i fortælling og sang
Jørgen Demant skriver selv om aftenens indhold: ”Hvad mon man er? Spørger Kim Larsen i sin sang om livet. Hvad og hvem har formet én til den, man er blevet til?
En livsfortælling om sted, personer, ting, institutioner, som formede mit liv de første 20 år i en lille landsby Søvang tæt på Løgumkloster og Tønder. I et grænseland.
Hvad var den røde tråd?”

Ved klaveret er Bente Jensen Ovesen.

Der er gratis adgang – og kaffe i pausen.

Kilde: Løgumkloster Menighedsråd