Kongeskibet Dannebrog besøger Sønderborg

Arkivfoto: Kongeskibet Dannebrog. Foto: Erik Egvad Petersen - www.sydnyt.dk

Mandag den 28. juli 2025 ca. kl. 10 vil Kongeskibet Dannebrog lægge til ved Slotskajen i Sønderborg.

Det sker i forbindelse med Kongeparrets residens på Gråsten Slot.

Dannebrog har ikke de royale ombord.

Kongeparret ankommer i bil til Gråsten Torv mandag den 28. juli kl. 16.

Det er planlagt, at skibet forlader Sønderborg Havn onsdag den 6. august om eftermiddagen.