Kongeskibet Dannebrog kommer på et dagsbesøg i Sønderborg Havn onsdag den 3. september 2025. Kongeskibet ankommer kl. 11, og skibet afsejler igen kl. 16.30.
Dermed kan byens borgere og turister glæde sig over, at Sønderborg Havn igen lægger kajplads til Kongeskibet Dannebrog.
Det er kun en lille måneds tid siden, at Kongeskibet sidst lå til kaj i Sønderborg Havn. Det var i tidsrummet fra den 28. juli til den 6. august 2025.
