Julebyen Tønder: I dag vækkes byens egen julemand og der vanker godteposer

Julebyen Tønder - i dag, søndag den 24. november vækkes byens egen julemand af børnene og borgmester Jørgen Popp Petersen overrækker nøglen til byens huse - så nu kan julemanden kigge ind i husene med julegaverne. Og der vanker godteposer til børnene - de artige børn. Foto: Erik Egvad Petersen - www.sydnyt.dk

Butikker og julehytter åbner kl. 11.00 i dag, søndag den 20. november 2022 i Julebyen Tønder – juletoget kører også i dag.

Byens egen julemand vækkes kl. 14.00 ved Torvet – får overrakt nøglen til byens huse af borgmester Jørgen Popp Petersen – og så vanker der godteposer til de artige børn – først til mølle princippet.