I Sommersted putter de pizzaen ned i underbukserne

Der er aldrig kedeligt hos købmanden….

Her en oplevelse som Min Købmand i Sommersted deler på Facebook:

– Vi har tidligere døjet med varme i butikken, men det kom der heldigvis styr dengang igen….nu er det kun udenfor det er varmt 🥵

– Og så må vi se i øjnene at det bare ikke er alle der kan klare varmen😉….tag f.eks den unge herre her på billedet…han må åbenbart ha’ haft det SÅ varmt i går aftes, at han kl. 18.54 valgte at pakke en frysepizza ud af emballagen og simpelthen putte den ned i sine bukser🙄om det er fordi det skulle give en bedre smag eller være noget nymodens noget, han har set på tik-tok for at køle de ædlere dele ned, har jeg ingen idé om….men koldt må det i hvert fald ha’ været 😂

At han så “glemte” at betale for den inden ham og hans kammerat gik ud af butikken er en helt anden sag…..

Håber den smagte….øhhh….som den skulle🤔

Hvem ved…måske han kommer i tanke om sin fejl og kommer og betaler for pizzaen…håbet er jo som bekendt lysegrønt 😜

Hilsen købmanden 😊