– For 4 1/2 år siden, blev der lys i butikken, ved siden af Domkirken, lyder det fra Haderslev Lamper i et opslag på Facebook.
– Vi fik en fin modtagelse, og fik den opfattelse, at vores butik ville blive en succes, da alle gav udtryk for, at de havde manglet sådan en butik.
– Efter få måneders butiksdrift, blev vi lukket af Covid.
– Efter dette, kom der en krig i Ukraine og en energikrise. Det har været hårde tider.
– Vi har mange skønne og søde kunder, som vi gerne til takke. Vi har rådgivet Jer i god belysning, og sat pris på Jer, tak.
– Vi må dog også sande, at mange “kunder” kun bruger os som showroom, og får vejledning, men tjekker nettet, og handler der, da vi desværre ikke kan matche priserne, som lille selvstændig.
– Så vi har måtte tage den hårde beslutning, at vi lukker butikken.
– Vi vil have ferielukket fra 14 april til 28 april.
– Vi vil derefter starte ophørsudsalg fra fredag den 2 maj, og indtil butikken er tømt (dog maks. til midt Juli).
– Så slukker vi lyset igen, og siger tak for denne gang!
