Så er den gal igen.
En byge af fup-mails med PostNord som angivelig afsender.
Tricket har ikke fornyet sig ret meget.
Også denne gang skal man betale et mindre beløb i manglende port.
Og man skal selvfølgelig IKKE klikke på linket.
Slet mailen.
Er du i tvivl så kan man informere sig på PostNords Facebookside.
