Når man kører 86 km/t i en 60 km-zone, får man klip i kørekortet.
Når man samtidig benytter håndholdt mobiltelefon, tja… så indkasserer man klip nummer 2.
Denne bilist blev forleden blitzet på Aarøsund Landevej.
Uopmærksomhed og fart koster liv.
For hurtig og med mobilen i hånden – det koster klip og penge
