– En glædelig jul og et fantastisk godt og sundt nytår til alle…

2021 var et fantastisk år. Rigtig mange kiggede ind på www.sydnyt.dk og fik del i nyheder, meninger, informationer og meget mere.

2022 bliver året hvor der kommer endnu mere fart på – der vil blive brugt mange flere kalorier på nyheder og arrangementer i det sønderjyske område – igen vil alle kommuner – Aabenraa – Haderslev – Sønderborg og Tønder være det lokale omdrejningspunkt.

Tak til alle. Vi ses…