Grundet strømafbrydelse i Ribe ved biogasanlægget lugter det ifølge politiet meget fælt i området. Man kan kun håbe at de hurtigst muligt får anlægget til at køre igen.
Ribe. Hvis du lige er stået op og tænker at det lugter af L…, så er den god nok. Der har været strømsvigt ved Ribe Biogas anlæg i løbet af natten. Det har medført at det lugter fælt i området omkring Ribe. Trods lugtgener ønsker vi alle en god dag. Vagtchefen. #politidk
— Sydjyllands Politi (@SjylPoliti) January 6, 2021
