Denne søndag morgen er der kø for at få det tredje stik.
Men når det ikke tager længere end 8 minutter, så er det jo fint nok.

Denne søndag morgen er der kø for at få det tredje stik.
Men når det ikke tager længere end 8 minutter, så er det jo fint nok.
