Covid-19: Ændret adgang til Borgerservice i Tønder Kommune

På grund af skærpede Covid-19 tiltag er Borgerservice i Tønder fra mandag d. 11. januar og frem til restriktionerne ophæves, kun åben for personlig henvendelse, hvis du har en aftale på forhånd. Det melder Tønder Kommune ud.

Du kan lave sådan en aftale ved at ringe på Tønder kommunes hovednummer 74 92 92 92.

Du skal være opmærksom på, at du kun kan få en aftale, hvis din henvendelse drejer sig om en akut situation.For de henvendelser, der drejer sig om NEM-id, vil det fortsat være muligt at foretage en digital tidsbestilling.

Har du allerede lavet en tidsbestilling skal du møde i Borgerservice som aftalt, men du skal komme så tæt på det bestilte tidspunkt som muligt og vente udenfor.

Tønder kommunes telefontid:
Mandag kl. 9-15
Tirsdag kl. 9-15O
nsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 9-17
Fredag kl. 9-13