Aabenraa Kommunes borgmester indfører træffetider for borgere og foreninger

Gældende fra torsdag 17. februar vil borgere, foreninger og andre interesserede hver torsdag fra klokken 14-16 efter aftale kunne træffe Aabenraa Kommunes borgmester, Jan Riber Jakobsen, på hans kontor.

Som noget nyt i Aabenraa Kommune indføres der fra torsdag 17. februar træffetider med borgmester Jan Riber Jakobsen på borgmesterkontoret på rådhuset på Skelbækvej i Aabenraa. I tidsrummet 14.00-16.00 kan borgere, foreninger og andre interesserede efter aftale mødes med borgmesteren.

– Jeg vil gerne mødes med de borgere og foreninger, der har noget på hjerte og gerne vil tale med mig. Derfor indfører jeg træffetider, hvor alle interesserede kan komme forbi til et møde. Jeg håber, at træffetiderne kan være med til at skabe en god dialog med kommunens borgere og foreninger. Forhåbentlig kan samtalerne også være med til at bidrage til den fortsatte udvikling på tværs i hele kommunen, siger borgmester Jan Riber Jakobsen.

Der afsættes i udgangspunktet et kvarter til hvert møde, og interesserede borgere eller foreninger bedes senest mandag klokken 12.00 i samme uge som træffetiden bestille en tid hos borgmestersekretæren på telefon 73 76 73 35 eller på jgru@aabenraa.dk.

– Min dør og min telefon er selvfølgelig også åben på andre tidspunkter, men jeg håber, at træffetiderne i første omgang indtil sommerferien kan være med til at få endnu flere interesserede til at bidrage til udviklingen i kommunen, siger Jan Riber Jakobsen.

De nye træffetider indføres i første omgang i en forsøgsperiode indtil sommerferien, hvorefter ordningen evalueres.

Træffetiderne fremgår af Aabenraa Kommunes hjemmeside, hvor eventuelle ændringer og aflysninger også fremgår – www.aabenraa.dk

Kilde: Aabenraa Kommune