Politiet i Syd – og Sønderjylland efterlyste en 78-årig mand ved navn Uwe, som kl. 16.30 i dag forlod et plejehjem i Rødekro.
Han er netop nu afleveret på plejehjemmet igen af politiet.

Politiet i Syd – og Sønderjylland efterlyste en 78-årig mand ved navn Uwe, som kl. 16.30 i dag forlod et plejehjem i Rødekro.
Han er netop nu afleveret på plejehjemmet igen af politiet.